reklama

jedna ceresnova sobota

sedim na strome a dumam. kedy prestane 'prsat'. kedy si zadovazimWesthighlandskeho bieleho teriera, kedy mi zacnu ceresne same padat do kosika, dumam a dumam, a zrazu padam a uz nevidim nic z vtacej perspektivy. zobudzam sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

a vtedy si uvedomim, ze zasa raz len moj spanok presiahol hranicu nutnosti a ja som sa prilis nechala uniest fantaziou pretvaranou do casu spanku. no napriek tomu som dospela k jednemu zaveru - cim rychlejsie si svoju mysel nastavim smerom veselost, tym skor neviem o nicom, co sa deje okolo. liek na rychly spanok? 'check'!

zasa sme tam, kde pred tyzdnom - v sobote! a dokonca aj dalsej slnecno sa usmievajucej! uvidim, co tato prinesie. len ma akosi (napriek pocasiu) stale 'tryzni' myslienka, resp. otazka - Kedy mi niekto povie, ze to uz bude naozaj dobre??? stale kazde rano i vecer po snati mojej (momentalnej) modrej 'kamosky' (v ktorej vyzeram ako trener futbalistov) si zelam, aby to bolo ono! aby to bolo ako za starych cias, ked som mohla hopsat lahkostou mladosti lane. no stale ma musi znepokojovat zvacsenost i jemna bolest, no najma nemohucnost sa postavit a kracat bez rozmyslu a bez pomoci. viem, ze este mam par tyzdnov, a tak zasa len dufam. i ked ma stale strasi realita, ze uz tomu je skoro niekolko mesiacov. ale to je jedna strana obrazku. druha je ovela farebnejsia, ovela usmievajucejsia sa. nielen od narodeninoveho - prveho oslavneho prekvapenia tradicneho s tortami a svieckami, a najma vynalezmi v ostatnostiach zarhnutych do prekvapenia. uprimne - odhliadnuc od Kazdeho, kto si mysli, ze ma pozna lepsie ako sama seba - nechat ich za plotom! toto nepisem pre to, aby som vykreovala obraz, aka By som mala Byt podla sudenia niektorych, ale preto, lebo chcem, preto, aka Som!) uprimne sa necitim veselo, ako by som, ale neskutocne chcela. i ked dnesok svojou prvomajovosotu mi vravi cosi ine. asi by som si tazko pomyslela zopar rokov vzad, ze sa budem tak velmi tesit domov. i ked na opacnej strane hojdacky si uvedomujem, ze toto miesto mi ma co ponuknut. a aj preto zostavam. len, nech uz niekto uzna - lahsie je pozerat von oknom, ked je vsetko zdravo pri poriadku. a tak dumam, raz a opat, co budem robit, ked vyzdraviem, ked pridem domov aj a nech sa svet cuduje - necitim sa vobec vinne za vzatie si viac casu, za bytie studentom o cosi naviac, za nerobenie veci podla linie planovania. aaa, uz viem, budem astronautom na zemi! budem v ludoch objavovat nadpozemske dobro, ktore standardne neukazuju svetu. budem riesit nepodstatne problemy, ktore, ale vedia tak uzasne nadlahcit situaciu. budem mat opat 17 a nemusiet byt prilis seriozne zodpovedna. budem motylom na jarnych magnoliach. a dozaista budem trvat na velkom slnecnom okne a este vacsom balkone! budem si uzivat veci, prostredie, rano, obed i vecer a najma viac konat a menej mysliet zbytocne prizatazujuco vela! a porozmyslam aj nad tym malym bielym chvostom roztomilo krutiacim. a zacinajuc dnes (aspon s castou z toho:)! nech si svet mysli, co sa mu len raci. ved na to, sme dostali sancu trosku tymto svetom zakrutit. nielen, nech si on pamata nas, ale aj my ho/jeho.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

toto je moj novy 'ajhudobny crash' nedavnosti:

www.myspace.com/johnypacar

a najma dam obrovsky priestor mojej zblaznenosti pre farby a latky, nitky, gombiky, a najma napady farebnosti a hravosti!

ak niekto videl francuzsku reklamu na isty parfum, ktory je ako stvoreny pre lesnu vilu, pochopi tu santivost, co mam prave v mysli a dnes vecer ju ukazem nezbednosti dnesnoceresnoveho dna. skratka skopirujem, co funguje pri zaspavani do zobudzania!

vsetci ostatni, teste sa z coho, len mozete a hladajte stromy s rozkvitnutymi kvietkami, <3 je prima zalezitost :)

<3

nocciolina

Zuzana Kloknerova

Zuzana Kloknerova

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

hyperaktivne slniecko :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu